בית אושר-המרכז הבינלאומי ללימודי הילינג ואימון יהודי קבלי - תיקשורים
המכללה להילינג וקואוצ'ינג יהודי קבלי  |  חדש! סדנת ניסים-לקבלת זוגיות פרנסה בריאות ומימוש,  |  קורס אינטרנטי הילינג ספירות ומרחוק  |  קורס הצופן פרונטאלי ובאינטרנט  |  המכללה למטפלים בהילינג ואימון יהודי  |  מוצרים לריפוי  |  מאמר תאריכים חשובים בכסלו-חג הגאולה האדמור הזקן הבעל שם טוב ועוד  |  טיפולים  |  הילינג יהודי קבלי- מה זה?  |  הרשמה לוידאו איך להפוך למטפל מומחה מרויח ומצליח?  |  סמינר איך לקבל כסף ע"פי הקבלה  |  החנות שלנו-ספרים,תכשיטי קבלה, יודאיקה  |  יריד לימודים-תערוכה אלטרנטיבית  |  איך קיבלתי עבודה ודירה? עדותה של אהובה  |  אצל ר' נחמן, ר נתן, הבעל שם טוב ,האדמור הזקן  |  טופס ראיון עם אופיר-איך לצאת מאבטלה, התמכרות וחוסר ביטחון להילר ומאמן מצליח  |  וידאו-סיפור המעיין המופלא של הבעל שם טוב הקדוש  |  הירשם לקבל 3 סרטוני הצופן הסודי  |  האם יש גורל או בחירה החופשית?  |  הסגולות ב12 הימים הראשונים של ניסן  |  וובינר- הצופן והילינג ספירות ומרחוק  |  מפת הדרכים-הנוסחה איך תוכלו לברוא ניסים  |  מידע סדנה חינם 6/1/16 מבוא קורס  |  מאמר-על הבעל שם טוב הקדוש  |  נסיעה לצדיקים  |  נסיעה לצדיקים ביום בריאת העולם  |  סדנת סודות המכבים, חנוכה מטמורפוזה  |  נסיעה להילולת הארי הקדוש  |  סמינר מפתחות הזהב לבקיעת רקיעים  |  
בס"ד                

                       מסר שהועבר בסדנת ניסים -דרך אור חיה דבורה חזן   8.5.17  
                                         
 חיבור לנשמה וליעוד האמיתיים    
  
                                                       
נמצאת בתוכך ישות זרה אחת, מפריעה לך לעבוד נכון. את בעצמך זאת היישות הזאת.

את מפריעה לעצמך להתקדם לכיוון המטרות הנכונות והאמיתיות שלך. את רוצה כסף, זוהר, פרסום, הכרה, מעמד ואינך מבטלת את האגו כדי לקבל זאת כלומר: את מתקדמת לפי רצונך הבלעדי ולא לפי הרצון המיועד לך בלבד. ואז את מתפצלת לחלק נכון בתוכך שמחובר לנשמה שלך שמועיד אותך לגדולות ולחלק זר שרוצה חיצוניות גמורה על פי הסטנדרטים שנקבעו על ידך או ע"י חברתך (החברה שבה את חיה) שבה את חיה, ואז אין שמחה בליבך כי את יכולה הרבה מעבר לפרוץ כל גדר, מחלה, אין אונות, ביטול גזרות, זוגיות ומעמד נכון ע"י הקשבה לעצמך האמיתית. הנשמה הבריאה שלך שמייעדת אותך לגדולות להיות ממומשת. לעומת זאת את מקשיבה לחלק הזר בתוכך וזה לא מתקיים. הרצון הזר הזה של כסף, פרסום, שיווק, הכרה, מחמאות וכו', נמצא מתקיים בחלקו, אבל לא לגמרי כי את לא שם באמת.

את בנשמתך הזכה, הטהורה, הנפלאה, מיועדת לגדולות. הקשיבי לנשמה שלך, לייעוד האמיתי שלך, אל תחששי שאין בזה ממש או פרנסה או הכרה חברתית. לכי עם הייעוד האמיתי שלך, זה יכול להיות בבית, בחוץ, עם אנשים, עם עסקים, עם הבעל, עם כתובים, הכל אפשרי. הפיצול הזה בתוכך גורם לנתק משמים עליך. זאת אומרת אין השפעה נכונה משמיים עליך, כי את דורשת להיות במקום מנותק למהדרין מעצמיותך הפנימית ביותר ואז את מקבלת השפעה מנותקת לך!

התמידי בקריאת תהילים, הם מכווננים לדיוקים עליונים ומשפיעים על כסף, זוגיות, אהבה, ביטחון, בריאות אין סופית, נכונים ומדויקים לך ולא מהקו החיצוני לך. מהו הקו החיצוני לך? מה שהזכרנו קודם מעמד, פרסום, הכרה חברתית, פרגון, מחמאות, אישורים חיצוניים לקיום שלך. אישורים חיצוניים לקיום שלך, כלומר: לבקש אישור כביכול ממישהו אחר שאת בסדר, שאת "גדולה", מפורסמת, מצליחה, הכרה חברתית במעמד וביכולות שלך. אולי בחברתך זה נחשב לגדול, אבל כאן בשמיים ממעל זה אינו נחשב כלל.

לא בגלל שההשקעה שלך לא מדויקת ונכונה לך, אלא כי את/ה  יכולים הכל לכיוון הנכון והמדויק לנשמתך הגבוהה, הזכה, הטהורה, וכשאת לא נמצאת בקו הזה, את לא עושה את מה שאת אמורה לעשות כאן. להיות לגמרי את, בלי לפחד ממה יגידו, אם זה מקובל או לא ע"י חברתך.

להקשיב לייעוד שלך שהוא בתוכך פנימה צועק להקשבה. הפעילי אותו. את היעוד
את יכולה הכל בייעוד הנכון ולשם כך הגעת לכאן היום. כי הנשמה כבר לא יכולה יותר לסבול את הניתוק ממנה. 

האמת נמצאת בתוכך פנימה. היא לא מתגלה תיכף, צעד, צעד לכיוון הנכון יותר לך. מקשיבים לנשמה, פועלים על פי ההבנה הרגעית ואז מתגלה עוד שלב של מימוש נשמתך הגבוהה.
אין לפחד, לפעול על פי הנשמה גם אם זה לא מוכר לסביבה, לא מוערך מספיק על ידך,
האמיני בכוחך הפנימי את באת לממש אותך, הנשמתית הגבוהה ביותר, בלי לפחד יותר לעשות זאת.



מענה לשאלות- החלק הזה נרשם בחלקו הקטן

שאלה- האם לקרוא פרקים ספציפיים בתהלים?

תשובה- לפתוח ספר תהילים ולקרוא הכל, זה כלי גמור לרפואה, להתקדשות, לזיווג להכל.

איך אדע שאני מחובר לעצמי??

אם אתה מחובר לעצמך אתה שמח בחיים.
השמחה באה מהדיוקים של החיים שלי בגלל שאני בכיוון הנכון שלי. אם את לא בשמחה צריך לבדוק מה הכוון הנכון שלך.ואליו ללכת חוסר שמחה מבטא שאינך בכיוון המדוייק לנשמתך

המסר בא להגיד לא לחשוש ממה שאחרים חושבים עלי, הסביבה, הבוסים, הבעל, הילדים, השכנים. אנו מתעסקים בפרמטרים חיצוניים של מיתוג על פי החברה וחלק קטן אני מקשיבה לאמת.
המסר- כל עוד אנו בחיצוניות וחושבים מה יגידו, מקובל, לא מקובל, כמה כסף אקבל, יוקרה ומעמד, אני לא בדיוקים. זה לא אומר שלא נוכל לקבל מיליונים, אבל לעסוק את זה מצד הקדושה והיעוד.
אנו בני מלך, מחוברים ואוהבים, דמוי ה', אנו צריכים להיות גם עשירים, דמוי ה'.
אני עושה את מה שאני עושה כי זה הייעוד שלי. לא כי זה משתלם כלכלית או נחשב בעיני אחרים.             

המחיר של לא להקשיב לנשמה יותר כבד מאשר ללכת עפי חברה,יוקרה כבוד ,כסף
אם המסר הגיע לכאן כנראה שלאנשים פה יש אפשרות להיות מי שהם באמת,
אבל הלכו לאיבוד בדרך ומה שה' אומר זה
תהיו בייעוד שלכם, בענווה ללא גאווה בלי לפחד כלל

ע.ב. לגבי השאלה: מה אני עושה כאן? האם אני בכוון שלי?, מה היעוד שלי?
לבדוק את זה ע"י תפילה לקב"ה לבקש דיוקים של הנשמה שלי כל יום ויום.
לבקש מה' : תנחה אותי לנשמה שלי, לייעוד האמיתי שלי, למה שבאתי לעשות כאן באמת,
לא קשור לכמה כסף, יוקרה.
זה יכול להיות בישול מבורך, ומי שאוכל אותו מתרפא מהברכות... יכול להיות כל דבר.
כל עוד זה מחובר אלי באמת

לבקש-הקב"ה תנחה אותי לבטל את האגו שלי, כעס זה אגו, פוגעים בי לא עומדים בתנאים שלי, הפגיעות שלי .הכל קשור אלי, אני המרכז, אין עוד מלבדי, אז תדעו כעס זה אגו אחד גדול.

מהצד ה-2 ביזיון זה גם אגו אחד גדול כשאדם אומר אני אפס, כלום, סמרטוט רצפה זה אגו. אני כלום, מי אתה להגיד שאתה כלום? כאשר אני מבטל את האגו שלי אז אני הכל. אני יכול/ה להיות  יש שפלות רעה שאני אומרת אני אפס, מה אני בכלל? לא יכול לעשות כלום, שום דבר, אין לי כוח, זה אגו מכיוון שזה הצד ה-2 של האגו. הקוטב הנגדי אך עדיין אגו. חוסר הערכה עצמית זה לא הכוון. הכיוון מבטלת את עצמי לפני הקב"ה. ואז אני יכולה להיות הכל. להיות רכה או עם גבולות, סובלנית/לא סובלנית וכו' לפי הצורך.
לבקש-ה' תבטל את האגו שלי שאהיה כלי שרת לכולם.


                                                                  

                                                            


                                 סדנת ניסים  אחרונה! לפרוץ מעל לכל גדר וחסימה אפשרית 
הסדנה שהגיע לערוץ 2 מרוב הניסים בה
 
יום שעושה שינוי משמעותי בחיים לקבלת בריאות, פרנסה, איזון שמחה, זיווג , ביטול חובות...
                        מאות עדויות-  1/2 מחיר בהרשמה מוקדמת או לחבר מביא חבר   למידע לחץ





 
את יוצרת מציאות
תקשור מפי: דבורה ק חזן 12/06
 
כדאי לקרוא ולהפנים
 
"ככל שתתקדמי יותר, את תדעי שאת יכולה לעשות כמעט הכל. זה בגדר ה"אפשרויות הנורמטיביות" של הישות האמיתית שלך ... כשהחשיבה שלך מוגבלת לסביר או לא סביר, לאפשרי או בלתי אפשרי, הרי את מגדירה את המציאות על פי התכנות המוחי שבך.
החיים שלך יתנהלו כפי שאת תחשבי שאפשרי שיתנהלו, בגדר הסבירות הרציונלית. ... לשם, לה' אין סבירות שכזאת. זה רק במח שלך, ההגבלה של מה לוגי ומה לא, מה אפשרי ומה פחות. בתכל'ס, הכל אפשרי, ממש, אם רוצה השם. ולשם כך את צריכה לתכנת את המח שלך לקלוט אינסוף אפשרויות שלא יידחו על-ידך בתואנה שזה לא הגיוני או משהו שכזה. מצד נוסף, את הרגש להרגיש תרתי משמע, ... ולא להיות ברגשות שאינם תורמים לטוב הקים.
מחשבה חזקה, ממוקדת, לטווח ארוך, יכולה להתממש בקלות. היא יוצרת ממשות של המחשבה עצמה.
רגש. רגש דחוס, אפרורי, מדוכא, בצרוף עם מחשבה דכאונית מתאימה, יצור מציאות המשתלבת עם שניהם.
על מנת לפרוץ החוצה, צריך לשלב כחטיבה אחת את כח הרצון, החשיבה המתוקנת, הדיבור הבונה מציאות חדשה ושונה, ולב שמרגיש כאילו זה כבר קרה. שמחה בלב. אושר. פתיחות לקבל אהבה. רצון לקבל אהבה ובטחון שאכן כך הוא"
 
באהבת אין קץ. ה'
 
 
 

בס"ד                                     יולי 2003    
                                                
 תקשור קבלי: מפי דבורה קרולינה חזן –– רלבנטי גם לעכשיו
 
יש אנרגיה קבוצתית אחרת, הקבוצה הרבה יותר נכונה מעוצבת וחזקה ויש לה תפקיד בתיקון העולם. תרתי משמע. יש לנו כוח באחדות לבטל פיגועים, אסונות מעל כל עם ישראל. זה לא דמיון, זה מעשי. בכוח ההתעוררות שלנו כאן אנחנו בעצם פותחות פתח עצום להורדת רחמים גדולים עלינו באופן אישי, לכל אחת ואחת מכן, לחיים האישיים שלכן. כלומר, לזכות בהשגות, בטיפול אישי בעצמכן מבלי כמעט לעשות דבר.
 
יחד עם זאת, ההתעוררות האישית של כולכן יחד ככוח אחד ולהשפיע הרחמים גדולים על כלל המדינה. פתח חדש התחיל בחיים שלכן כולכן. תוך זמן כה קצר עברתן כברת דרך ששוות זמן לשנתיים של עבודה! כלומר קיצור מעשי במה שהייתן אמורות לעבור לאורך שנתיים, של דברים נפשיים רוחניים ופיזיים גם יחד ובדרך הרגילה של הסקת מסקנות ולימוד חוזר שאתן מכירות. מקצרים לכן את הזמן מאוד. יש עניין מיוחד בכן, אתן חלק מהאנשים הגבוהים יותר ומיועדים להביא לשינוי מהותי בעם ישראל. אתן חייבות כל אחת ואחת לבטוח במידה הולכת וגוברת בעצמן ולפתוח כל אחת ואחת את עצמה לקבל הרבה יותר ביטחון ביכולת שניתנת לכן משמים. כלומר, לפי רמת הביטחון שכולכן תימצאו בה כך ניתן יהיה לתת יותר למדינה כולה. התפילות שלמדתן מדבורה הינן כלי עצום לשינוי פני היקום. הרבו בהן בכל דרך אפשרית אם במזמורי תהילים, אם בהלל לשם יתברך בשירה ובזמרה ובתופים ובמחולות ובריקודים ובשמחת אמת ולא בשמחה מזויפת כפי שאתם רואים בריקודים שונים. התאחדות בצוותא, בהעלאת תפילות, בריקודים ובשמחה וכמה שיותר מהר. אני פונה אלייך (לכל אחת באופן אישי) להרבות בתפילה מאוד בכל מצב וזמן בעומק הלב לתיקון העולם בנועם. ולא עליכן המלאכה, כלומר אין זה תלוי רק בכן אם יבוא משיח צדקנו ואיך יבוא, האם בטוב, אולם אתן חשובות ביותר לעולם, ליקום, לשם יתברך. השאלה המרכזית היא - מה אני, קטנה שכמוני מסוגלת לתרום? את יקירה כחלק מהנשים הצדקניות שבזכותן יצאנו ממצרים ובזכותן ניגאל. כלומר, מעצם ההתכוונות הנקיה באמת לתקן את הכלל ובעיקר את עצמי אני צדקנית גמורה, וגם אם עדיין לא הגעתי ל"רמה" הנדרשת מצדקנית הרי עצם ההתכוונות בטוהר פנימי ובאהבה שווה צידקה, צדק, צדקה, צדקה בדין. חיכינו לכן, לכולכן מראש בתור קבוצה המתחילה פתח אמיתי של ביטחון חוזר בחייכן ובחיי עם ישראל. הדרך מוארת, פתוחה לרווחה לעשות ולעשות כמה שניתן מתיקון עצמכן והעולם. לא להתמהמה יותר, לא לחכות עד שיבוא משיח. לא להמתין כביכול להתפתחות מזהירה בחייכן. הזמן קצר, שלכן בעיקר ושל כולם. בטחו בעצמכן. אתן זוכות לדברים שאינם נאמרים כמעט לאף קורס. יש לך תפקיד למצוא את הנתיב האישי של חייך ולצעוד בו בלי להבין עד הסוף מה הולך לקרות, לבטוח בעצמכן כמה שניתן למימוש החומר של כל הרצונות הטובים ועשייה כל הזמן. זה קשור לכולכן, לכולנו. לכל אחת יש במסתרים תכנית מגירה, איזה חזון עתידי שהיא רואה בעיני רוחה. הבקשה היא מאוד ברורה: לא להמתין, להתחיל, להתחיל, להתחיל, חבל על הזמן, לא לחכות למשיח, לקפוץ למים. וגם אם אני לא יודע איך זה בדיוק, איך זה ניראה, לאן אגיע וכו' זה לא רלוונטי, בכלל לא. מה שרלוונטי זה להתפלל בצוותא כמה שאפשר. כמה שאפשר להתאחד בתפילות להמתקת דינים לעם ישראל, כי יש לנו את הכוח לעשות את זה. לא לבד, יש עוד עשרות כמונו שיושבים לעשות את אותה עבודה ואנו מצטרפים לכוח האחד. איזה כח יש לי? המון. משה רבנו היה אחד והוציא את עם ישראל ממצרים. דוד המלך היה מוקצה מעם, שאול המלך שהיה כל כך ביישן, שאי אפשר היה למצוא אותו, אותו המליכו. אנחנו שום דבר ועם זאת אנחנו הכל. כי יש לנו תפקיד כאן מאוד משמעותי. הצטרפתן כקבוצה מיוחדת במינה, נשים צדקניות באמת, ולא חשוב כל אחת עם כל הבלגאן שהיא עוברת בחייה אתן נחשבות לנשים צדקניות באמת, ולמה? יש לכן טוהר מסוים התחלתי שאיתו השם יתברך יכול להתחיל לעבוד לטובת הכלל. להתחיל מלמטה הכוונה לא לחכות להגשים את החזון הגדול הזה. בשביל להגשים את החזון הגדול הזה אנחנו מתחילים ממדרגה של כיתה א'. אז אי אפשר ישר לקנות בית על קומות, צריך לקנות שטח, להקים יסודות, לחפור בקרקע, תכנית מהנדס וכו'. אבל אנחנו מתמהמהות להתחיל אפילו מחוסר ביטחון. וחוסר הביטחון הפנימי הזה הוא מונע מאיתנו לממש את מה שבאנו לעשות. זה עת רצון עכשיו. כח יורד עלינו, זה זמן ממש חשוב לעשות החלטות נכונות, לעשות בחירות ממש עכשיו.
 
 
 

 
 בס"ד         מסר –לתלמידי הילינג יהודי שנה א' א'-שיעור 2,   מפי דבורה אור חיה (קרולינה)  15-12-08
 
התחלנו את הפתח לזוגיות אמיתית, אמת, התחלנו את הפתח לזוגיות אמיתית, כלומר בעבר הרחוק מאוד היית כמעט טובעת באהבה לשמה, האמת היא שאת יודעת אהבה מהי, אין לך בעיה עם אהבת אמת, אך הכסף הזורם דרכך הוא דל וצר מאוד, כי לא יודעת לאהוב את עצמה באמת, יודעת אמת לשמה, יודעת טוב גמור, יודעת שמחת הלב, אך כל כך מעט מקבלת לעצמה מכך, למה? למה באמת הכסף לא בא? למה הכסף חסר? כי את שונה מאחרים בכך שאת מבטאה סייג גמור מהכסף לשמו, כלומר, מפריזה בנתינה מעט, נותנת המון ללא שיעור ומידה ומפסיקה לפתע את הנתינה לעצמך כאילו את לא שייכת לזה, כאילו את לא שייכת לקבל כלל, טעות הדבר יקרה, את כבריאה עצמאית שקיבלת את שמך ומהותך ואת כולך מאת השם הוא כאביך המוליד נותן לך כל מה שתרצי ללא סייג.
אבל את חושבת שלא כך, שלא מגיע לך, כי את מה בסך הכל כלום שום דבר ולכלום לא מגיע כלום תרתי משמע כלום וכך את מקבלת מעט, כמעט כלום, כפי שאת מאמינה שאת כלום, כן נכון הדבר את כמעט כלום אבל כלום זה הכל מכל כל ושייך בהיותך שלי שתקבלי ממני את כל צורכייך כולל אהבת אמת זאת אומרת אין מנוס מלבטא את אשר על ליבך כעת ולהפריז בנתינה עצמית, כלומר, לתת לך המון ללא הגבלה כי חשובה את כבתי היקרה בת מלך שלי את. הנתינה העצמית ה"מופרזת" נדרשת לך כעת כדי שתוכלי לקבל מעט יותר ממה שקיבלת עד כה. הפרזה כזאת, הפרזה היא מה שאת צריכה באמת לעשות כעת, ללכת איפה שטוב לך להיות בו, לנהוג במכונית ולראות את הנוף לצעוק בקולי קולות שאת יפה ונהדרת, לטפח את הגוף כן הדבר ה"מגעיל" הזה, הגוף, לא יצרתי אותו בשביל שתסבלי בו, שתשנאי אותו תפריזי במידות שלו, יצרתי אותו כלבוש מלכות שלך וכבת מלך שלי את כזאת.
 
 
 
שיעורי בית –
 לקרוא היטב את הנמסר, להסיק תובנות עלי- איך זה בא לידי ביטוי בחיים שלי?
באיזה דרכים יעילות ביותר אני בוחרת לתת לעצמי זמן אמיתי לעצמי?
בחירה של שימוש בזמן למען עצמי, הנשמה יודעת אבל הנפש תקועה,
הנפש לא מסכימה לקבל לעצמה יש הרבה סיבות שגויות לכך
 
 
 

 
בס"ד                            מפי דבורה 07/07/08  "מסר מהרבי מליובוויץ'
 
להיות בהקשבה לעצמכם תמיד. להקשיב לנכון לעשות. מה נכון ברגע זה.האם נכון לנוח ? האם נכון להתפלל ? באם נכון להתקשר לצדיק ? האם נכון לתת צדקה בהרחבה ?
האם נכון לוותר על החיים ? האם נכון לוותר על השמחה ? לוור על עצמך ? האם נכון לכעוס עכשיו ?
האם נכון לסלוח ? האם נכון להקשיב לעצמי ? האם נכון להקשיב לזולת ?
הדרך הזאת היא דרך של עבודה תמידית, שמפרטת אותה ימימה בשיעוריה, להיות תמיד במקום המתאים לי, אבל מהנקודה של הנשמה ולא של הרובד האגואיסטי שבתוכי.
להקשיב לנשמה, איך היא מנחה אותי.זה לא אומר שתמיד אני צריכה לטפל.זה לא אומר שתמיד אני צריכה להיות "טובה".
זה אומר שאני צריכה לדעת מה טובתי הגבוהה ביותר עכשיו בדיוק.
האם עלי להישאר בבית ולהתעצל להגיע לשיעור, או עלי להגיע למרות הכל ? מה מדויק עבורי ?איך אני באה לכדי מימוש אמת?
אני צריכה חופש. האם זה מדויק עכשיו או לא ?בלקיחה בחשבון של כל הגורמים.לא לוקחים בחשבון רק אילוצים.
כלומר, אם אני צריכה חופש כי אסור לי להפריז בנתינה, כי אני מזיקה לי מאד בכך, אבל אין לי אפשרות מבחינת העבודה, מה עושים ?
צריך לדייק כלפי עצמי. זאת אומרת לבדוק מה באמת אני צריכה והאם במסגרת הקיימת אני יכולה ליצור את החופש שהגוף או הנפש זקוקים לו מאד.
צריך גמישות מחשבתית לשם כך.
צריך לדעת את הפלוס והמינוס, כלומר, שאם הגעתי לנקודה מסוכנת עבור גופי ונפשי עלי לבטל דברים שאני "מחויבת להם" וזה הנכון לעשות, כי אם לא כך את/אתה תקרסי ואז הכל יתבטל במילא .אני נדרשת לעשות שינוי בדרך בה אני נוהגת עם יקיריי.יקיריי זקוקים לי מאד.אני זקוקה להם.
מהו קו הביניים של נתינה וקבלה עימם ?עד איפה נכון ומדוייק להקדיש זמן ?עד איפה מדוייק לקבל מיקיריי ?
מהם הגבולות הנדרשים ?מצב בו אני הנותנת בלבד, או אני המקבלת בלבד, הינו אסון לאמת.
מצב שבו אני רק נותנת, כי ככה אני, מצב שבו אני נוהגת רק לקבל מאחרים הוא מצב של חוסר איזון משווע. 
להמתיק את הדין צריך. אבל איך ?על ידי תיקון המידות.מה זה תיקון המידות ?
זה בדיוק מה שאני מלמד כעת. עד איפה, עד איזה מידה לעשות כל דבר.עד איפה לתת, עד איפה לקבל, עד איפה לשלוט,
עד איפה להרפות,עד איפה לנוח, עד איפה לעבוד.
תיקון המידות מלשון מדידה יש לזה מידה, פרק זמן מסוים, בזמן נתון מסוים, שנכון כעת ,לנהוג בדרך של שלום עם עצמי ולא נכון לנהוג בדרך של כעס עצמי.
כדי לדעת מה המידה עלי להתפלל בדביקות תמיד.
לבקש בזכות הצדיק דיוק בחשיבה, ברגש, בדיבור, בעשייה, בבחירה, ברצון המתוקן, במידה הנכונה, שאדע כיצד עלי לנהוג כעת.
"האם להמשיך עם הבן אדם שאני איתו או להרפות?". צריך לבדוק את רמת האהבה שלך לבן אדם.
 
 
אני מציעה תמיד לבקש מהשם יתברך את התשובה הנכונה לי.40 יום בכל יום במשך 10 דקות כשמדליקה נרות ושמה צדקה, להגיד: אם זה הזיווג המתאים לי ביותר-שזה ימשיך ואם לא- שזה יתנתק כהרף עין מעצמו ואין מה לפחד, כי זה בזבוז זמן.. כנ"ל לגבי עבודה. אם אני לא יודעת מה לבחור, השם יתברך מנתב את התשובה לפי התפילה.
צריך לדעת שיש שלבים בדרך שאנחנו עוברים.
צריכים לעבור משהו עם עצמי שיביא אותי בסוף למימוש הרצון.
אני מבקשת שמה שיקרה ינותב תמיד לטובתי הגבוהה ביותר בנועם, בלי חיכוכים.
להיות ספציפים בתפילה.לבקש לחתוך בנועם אם זו לא טובתי הגבוהה.
העיקר זה הדרך: האם אני שמחה בדרך ? האם אני נהנית בדרך ?. לא רואה חומר... צריכה להיות ברורה במטרות שלי.עובדים עם ההתנגדויות לנו.
דרך זה אנחנו יוצרים כוח לפריצה החוצה, מסלול אישי.
מטרת התקשור שיהיה דיוק בדרך שלכם.
...
כשכל שבוע הולכים לקוראת בקפה- זו רמה מאד נמוכה. זה להפוך לבן אדם ללא בחירה אישית.שהרי בן אדם חייב לבחור. אני רוצה לנתב אתכם לנתיב האמיתי והגבוה ביותר.
מהו ? אני בוחר- זה הכי קשה !איך אני בוחר ? אני מקשיב- מה נכון לעשות עכשיו בחיי מה נכון עבורי לעשות.
דרך הבדיקה, מדידה אין סופית.עכשיו ברגע זה. לא אתמול.אני לא באותה נקודה.כל הזמן להיות בהתמודדות.
להתחבר לרצון האמיתי. רצון מאד חזק שמלווה אותך זה רצון של הנשמה.
זה בוער ? אל תוותרי! אבל צריך לדעת שיש שלבים ויכול להיות שלעולם לא אממש את הרצון.
מה שחשוב איך פעלתי, מה עשיתי למען האמת הזאת. למימוש הרצון הזה.
כאן באה התפילה של 40 יום(או שבוע אם יש טווח קצר).מתמידה בתפילה לה' בזכות הצדיקים, שינתב את העניינים לטובתי העליונה.
ממשיכה לבקש, אבל המפתחות בידי הקב"ה.רמזים – החיים נותנים לנו את התשובות.
אם מגיעים למבוי סתום (אם כבר עשיתי הכל), עשה אחורה פנה, תגיע לצומת הבחירה ותבחר משהו אחר.
לכל דבר אמיתי יהיו מניעות קשות ! עצם המניעה מראה שיש כאן נקודה מהותית בה אני נוגעת כרגע.
אם זה רצון שבוער בי, אני ממשיכה איתו ומתפללת עליו ואם אני מתמידה בעשייה, בתפילה, בדיבור לאורך זמן ונתקלתי במבוי סתום גמור- לעשות 'אחורה פנה' ותבחר שונה.
בנקודות שאני מתייאש הקב"ה בא לעזור .לכל דבר שבקדושה יש קשיים על קשיים קריעת ים סוף.
צריך להוכיח אמונה וביטחון ללא קשר לחומר.כתוב שאנחנו לומדים רק בפעם המאה ואחת.
שר השכחה עובד עד הפעם המאה (זה מתקיים על סך כל הגלגולים)
שבירת הלוחות – ברגע שנשברו והניצוצות התפזרו- מאותה נקודה שר השכחה הייתה לו שליטה על ישראל.  
אנחנו שוכחים את הלימוד."
 
 
                                       
                            
 


 מספר מלגות לימודים -בהרשמה לשנת הלימודים הבאה!
 לקורסים לריפוי פריצת חסימות
והסמכת מטפלים בהילינג ואימון יהודי
למידע על הקורסים והמלגות לחצו
כתבו פרטיכם בטופס ותועברו  לוידאו מידע על הכל
 
בס"ד                                                                                                                                                      25/10/07
 
תקשור למטופלת מפי דבורה קרולינה
ביטחון ואמונה עצמית
 
אין דבר שלא תוכלי להשיג בכוח הביטחון העצמי שלך. כלומר עליך לרכוש ביטחון עצמי גדול מאוד ע"מ לממש את כל מה שאת חפצה בו.
עליך להאמין בתמימות ובפשטות שאין גבול ליכולת שלך להביא לעצמך את הכל בפרט בכל תחומי החיים שהם. דבר זה יעניק לך מימוש אמיתי פיזי להכל.
ביטחון ביש הנרכש בתוכך, כלומר יש חלקים שאינם מבינים שיש הכל בהכל הם תופסים רק חיץ, הפרדה, גבולות, מידות חומר קיים ביש העכשוי, אינם תופסים את היכולת האינסופית שקיימת באישיותך האמיתית הפנימית.
שיכולה בכוח האמת להבין שהכל נמצא כבר בקיים, בשבילך בפרט! עליך רק להאמין בביטחון שלא ניתן לערעורו בכלל  ע"מ ששום גורם שהוא, שאת תקבלי משמיים את כל טובתך הגבוהה ביותר כלומר את כל טוב ה' אליך בפרט דבורה שאת יכולה לפעיל ישועות בכוח אמונה עצמית אנא תחזקי אותך מאוד כי ירדת ברמות על מתחת למקום האמת.
כלומר לא ניתן בשום דרך לחזק את עצמך ביש העכשיו כלומר ניתן לחזק את הלב בפרט הפנימי ביתר ביש שאת יוצרת בכל רגע דרך נשמתך הגבוהה ביותר.
יש ודאות לעשייה שלך יש ודאות שיודעת שאת יכולה הכל,  הרפי מהכעס לעצמך כי עוד נמשך עלייך דין משמיים בגלל כעס עצמי על שאת מפרה את יכולותיך הגבוהות ביותר לנהל עסקים מוצלחים בכל המישורים ובפרט בתחום הרוחני הפיזי ביותר. אין מנוס מהתחלת עסק משלך. האם להיכנס ל....... אבל שעסק את דבורה ולא עשית ....... כמעט כלום עם העסק.
יש בנו חלק תדיר שמפר אמת – ספק – עמלק
מוריד שאול
מוריד מורל
מנדה את הבנים בפרט את הנכנסים אליך לטיפול אך לא אותן מכרסם, מכרסם בחשיבה חיובית, בשמחת חיים.
ותמיד יש לי תירוצים וסיבות לחוסר סיפוק ולמה "רע לי" פעם זה בן זוג, בית, כסף, ילד וכו'.
המינוס בבנק נובע מזה שאנחנו מאמינים שאנחנו לא יכולים יותר צר הגבול שלנו.
 
מהי הדרך לביטחון אמת?
 
לא להאמין לשקר יותר לדוגמא:
אני ענייה ,ככה זה – זה הגורל שלי נקבע מראש.
כי עם ישראל מעל הזמן והגורל.
להחליט ולבחור - לא קיים (יותר חשיבה או רגש כמו):
אני לא יכולה יותר
אני לא אצליח יותר
אני לא מספיק טובה כי.......
אני אפס
אני מטומטמת
אף אחד לא אוהב אותי כי אני מבוגרת ודתיה
 
כן קיים
אני בת מלך, יכולה לקבל הכל מהקב"ה- כולל כל מה שאחפוץ, אם זה לטובתי הגבוהה ביותר.
אין מניעה כלל לכל הטוב
להקשיב לקלטות מה זה מה זה לכתוב תובנות, מסוים שתקלטי, אמת ושקר.
 
 
 
                                                                                                                                
     ב'ה יום ד' 19.11.08 
 
מפגש בבית אושר כנס בוגרים: מסר דרך דבורה אור חיה (קרולינה)
 
 
        יש לנו תפקיד להאיר את העולם, בטובה ובברכה גבוהה מאד.
       הכסף משחק תפקיד גדול מאד בחיים שלכם, הכסף לא שייך אלא לעצמו בלבד. אין לו שייכות בכלל
       כמשהוא טוב או רע.הכסף לא שייך לכאן אלא האור היורד לכאן עכשיו שמציף אותנו באור יקרות
          ממש ,כלומר ברגע זה ממש השכינה מדברת כעת והיא כאן איתך מדברת מפיך,כי את והיא אחת,  ואת
         מיועדת  לעשות את הטוב ביותר עבורך. לבנות לך את הבית שאת צריכה, כי בקרוב את תקבלי את   
         האושר של חייך   האמיתיים ביותר,אושר שלא יסולא בפז.ואת מיועדת לכאן להיות מי שאת ב א מ ת.
        ללא הפרה של שום חלק בך. לא להפר כלפי הזולת וכלפי עצמך.   להיות בקשב לבריאה ובריאתך העצמית   
         נקיה נקיה  מעוון חטא ופשע  .אין רבב בבגדיך כי את מיועדת עם כל הפוגש בך בכל מקום שהוא –כולל  
         בסופר או בבית הכנסת ,בתור לרופא ,בבית הספר. בעבודה.  המשיח כבר כאן! הוא בך נמצא !  
         הוא לא נמצא בחוץ!

          את המשיח של עצמך בכוחך לפרוץ החוצה מכל מועקה נושנה שאין בך צורך יותר בה ,כי אם
          לפנות מקום לנקיון המתרחש בתוכך פנימה.
          ועכשיו הזמן לבנות את הקן המשפחתי ללא אחריות על אחרים – וזה מה שאת צריכה לעשות כאן.
           לפרוץ את העומק ?? שממנו את באה ואליו את שייכת להגיע למקום מבטחים בו את מיועדת להיות כעת.
           כן! עכשיו הזמן המיועד להיות  מי שאת באמת. ללא הפרה גסה של נשמתך הגבוהה מאד ולהתחיל במיידי
           להיות אשת איש כראוי ,נחשקת בעיניו לרצות את הטוב העמוק בתוכו ,לבנות את ביתך על כל הרבדים
           מפנמיות לחיצוניות בקשב סביבתי הולך וגדל לכיוון הבית, בית המקדש ,בית הבחירה, בית הכנסת.
           לכן אותו בית שאת בונה, מטרתו לבנות בית פנימי עמוק של ביהכ'ס  של הבורא
          בביתך את יושבת כעת ,מקום אמיתי ובטוח. ועליך להיות נחשבת בעיניך בענין  מאד כי הינך יקרה לכל
           היקום כולו, כבריה עצמאית בטוחה ורגועה אמיתית ,לבבית וטובה מאד.
      
       אל תחששי להיות את עצמך וכל מקום שתלכי איתי תלכי עם האמת כולה ולא מחשש שמא את שוגה
       כל הזמן ,אלא באמונה שאת בסדר- למרות הקשיים הרבים שנערמים בדרך.
       היי ברוכה אחות יקרה תני למשכן אושר אמיתי בתוכך , את   צדקת בנשמתך. מיועדת להכיל רק  אור
       הולך וגדל לכיוון בית הבחירה האמיתי שיכונן ויבנה עוד השנה בע'ה א מ ן .
       את ממשיכה על עצמך כסף ועושר ממקום נקי יותר בלי שום חשש שהוא   כי אין דרך אחרת כי אם להבין
       שכסף אינו תלוי אלא בו- הבורא בלבד .   ולכן הרפי את הלחץ מלהשיג את הכסף . כי הוא בלחץ לא בא
       אליך.         הכסף מגיע מרוגע פנימי אמיתי ,שקט ובטחון פנימי , שאת בכלל מיועדת להיות בו ,כלומר –
       כ ס  ף אינו ה כ ל   ב ח י י ם!  כי אם מצד נפשך האמיתי שבך וגופך הנקי מרעל שוא וישותך 
       שמתקדשת לעליונים בלבד.
       את נשמה טהורה באמת! לכן את כאן היום ולא אחרת. כי זה לא מפגש חברים – כי אם מפגש ילדים של
       אלוקים ,שבריאים ומבריאים אחרים, וזו הסיבה שאין יכולת להביא לכאן המון איש כי הניסיון מלמד  שאת   
       שא        בעצמך הכסף שלהם. כלומר את מביאה להם את מה שאין בהם ואי אפשר כי אם במגזר צר
        ומצומצם לעשות זאת כעת. לברוא מחדש עולם טוב יותר מיועד גם לך,
        אני אוהבת אתכם ,מלשון אהבת אמת כי אתם יקרים מפנינים ומפז ,להיות נבראות כעת בצלם אלוקים
        ממש,   פנו מקום לעבודה עצמית יומיומית לבדוק כל רגע מי אנחנו והאם אנחנו אכן נוהגים כך לברוא
        בכסף החוזר אליך בפרט זהב ומתכות לרוב. כסף  להיות בנוכחות שלוה כלפי
        הכסף ללא תנודות הלוך ושוב כמו פורפרה כי אם   בידיעה שהכל טוב  .
        אני פותחת את הפתח לאהבת אמת – אמת שלי בעצמי ,בזולתי ביקיריי, בבעלי שיחיה אמן   כן יהי רצון.
 
                                              ניפתחו כאן המון חסימות
         בשלב השלישי פינינו מקום לטוב התחלתי ,ומכאן אפשר לפרוץ..
      
 
             אנחנו מוזמנים לבית המקדש השלישי.
             כסף מלשון כיסופים לבורא, אנחנו וההשפעה שלנו, אנחנו הכסף והנכס ב ע צ מ ו.  גם אם אדם
             לא קיבל כסף – הוא קיבל כסף והמון. שזה הפתיחות של הערוצים.
             כאן ודרך הפתיחות הללו כל היתר ממשיך הלאה , מזרימות את הטוב לאין שיעור וב'ה הלאה
             ברגע שאני מקדיש לבית שלי – אני מקדיש לבית- המקדש
 
 
                 דבורה אור חיה חזן


                                         
  
                                         ריפוי אנרגטי  מרחוק 24 שעות ביממה!

כואב לך משהו? אתה בדיכי? אין לאן לפנות? 3 לפנות בוקר?

ניתן לקבל טיפול בכל זמן ובכל שעה ולכל בעיה!

 טיפולים אישיים לכל סוגי הבעיות:
דיאטה, זוגיות, פרנסה, אהבה,מחלות, התמכרויות, פחדים...
 
 


למידע לחץ


                                      
 
 









[[ טופס מוטמע]]

ליצירת קשר  בית אושר 
החרושת 4 א.ת כפר סבא קומה א׳

054-7826866
077-3422318

beitosher@gmail.com 



חודש אדר שמח 🥳
סדנת פורים מחכה לכם כאן
 
 

הקורסים מתחילים!
קורסים להגשמה, פתיחת חסימות והסמכת מטפלים מקצועיים
להפוך למטפל מומחה בהילינג ואימון יהודי קבלי
 
 
 
 



לחצו כאן לדף הפייסבוק



 
 
לייבסיטי - בניית אתרים