בית אושר-המרכז הבינלאומי ללימודי הילינג ואימון יהודי קבלי - המלצות על מוצרים
המכללה להילינג וקואוצ'ינג יהודי קבלי  |  חדש! סדנת ניסים-לקבלת זוגיות פרנסה בריאות ומימוש,  |  קורס אינטרנטי הילינג ספירות ומרחוק  |  קורס הצופן פרונטאלי ובאינטרנט  |  המכללה למטפלים בהילינג ואימון יהודי  |  מוצרים לריפוי  |  מאמר תאריכים חשובים בכסלו-חג הגאולה האדמור הזקן הבעל שם טוב ועוד  |  טיפולים  |  הילינג יהודי קבלי- מה זה?  |  הרשמה לוידאו איך להפוך למטפל מומחה מרויח ומצליח?  |  סמינר איך לקבל כסף ע"פי הקבלה  |  החנות שלנו-ספרים,תכשיטי קבלה, יודאיקה  |  יריד לימודים-תערוכה אלטרנטיבית  |  איך קיבלתי עבודה ודירה? עדותה של אהובה  |  אצל ר' נחמן, ר נתן, הבעל שם טוב ,האדמור הזקן  |  טופס ראיון עם אופיר-איך לצאת מאבטלה, התמכרות וחוסר ביטחון להילר ומאמן מצליח  |  וידאו-סיפור המעיין המופלא של הבעל שם טוב הקדוש  |  הירשם לקבל 3 סרטוני הצופן הסודי  |  האם יש גורל או בחירה החופשית?  |  הסגולות ב12 הימים הראשונים של ניסן  |  וובינר- הצופן והילינג ספירות ומרחוק  |  מפת הדרכים-הנוסחה איך תוכלו לברוא ניסים  |  מידע סדנה חינם 6/1/16 מבוא קורס  |  מאמר-על הבעל שם טוב הקדוש  |  נסיעה לצדיקים  |  נסיעה לצדיקים ביום בריאת העולם  |  סדנת סודות המכבים, חנוכה מטמורפוזה  |  נסיעה להילולת הארי הקדוש  |  סמינר מפתחות הזהב לבקיעת רקיעים  |  

המלצות על מוצרי הבעל שם טוב לריפוי של בית אושר


אליהו סבל 50 שנה מסבוריאה קשה בקרקפת ובחזה קילופים אדמומית גירודים
ניסה את כל המשחות והטיפולים תוך יומיים  בשימוש במשחת העור של הבעל שם טוב
נעלם הכל ,הנה העדות בוידאו 




מעידה א.א מ כ-ס. "הלא יאומן התרחש! מזה שנים אני סובלת מדיכאון ומקשיי שינה קשים , מעצבות ותשישות. רכשתי את המשחה "קסם המרפא של נעמי" ולא יאומן אחרי שימוש של יומיים בלבד.אני ישנה אחרי 4 שנים!, מרגישה מצוין, שמחה ומלאת חיות"
 
י .ב. ממבוא ממודיעים "אני עובדת נון סטופ, החיים מלאי מתחים, מאז שגיליתי את מוצר "הבעל שם טוב" להרגעה והוצאת דאגות ופחדים אני פשוט אדם חדש, ותאמינו לי ניסיתי הכול לפני כן"
 
 
 
סבלתי מסבוריאה קשה ומציקה , תוך יומיים של שימוש במשחת קסם המרפא של נעמי חל שיפור ניכר ותוך שבוע העור חזר להיות חלק נעלם הכל !כולל כאבים בכל מקום בגוף,   אל תחמיצו משחה פשוט פלאית! סיגלית עובדיה
 
   המלצה על משחת הבעל שם טוב: 
 
לפני כחודש הייתי בבית אושר כדי לשמוע ממך שיחת מבוא לקורסים העומדים להיפתח אצלך ב"ה בשנה זו .
לפני שהתחלת להסביר על הקורסים, הראת לנו משחה הנקראת: קסם המרפא של נעמי, ואמרת שזו משחה טובה לכל דבר והיא משחה הוליסטית: העוזרת לגוף ולנפש היות והיא מבורכת בברכת צדיק.
 
ובכן שאלתי אותך שאלה: האם היא יכולה לעזור גם לסבוריאה?  תשובתך הייתה: כן  היא עוזרת לכל דבר. לאחר התלבטות , בסיום המפגש החלטתי לרכוש ולנסות את המשחה.
 
יש לציין שאמרת לי שאני אנסה אותה, ובמידה ולא תעזור לי, תוכלי לרקוח לי משחה מיוחדת שתתאים  לטיפול בסבוריאה.
 
אני חייבת לציין שאמנם רכשתי ממך את המשחה, אך היות וסבלתי כל הקיץ מסבוריאה, שהציקה לי מאוד(בפנים)  הייתי מאוד סקפטית לגבי המשחה. מטבעי אני גם טיפוס סקפטי, שלא מאמינה כל כך מהר לטיפולים מעין אלו. למרות הסקפטיות שלי, החלטתי לנסות את המשחה והתחלתי למרוח אותה, כהמלצתך 3 פעמים ביום על המקומות הנגועים ובנוסף לכך גם על הלב כי זו משחה שהיא לגוף ולנפש כדברייך.
 
בתחילה כשמרחתי את המשחה , הרגשתי גירוד עז ואודם בלתי רגיל שהפריע לי מאוד ומיד עלתה לי מחשבה שכמו משחות אחרות גם משחה זו לא מתאימה לי ואפילו מזיקה.
אך  הרגשתי שאי אפשר להסיק מסקנות כל כך מהירות מפעם אחת, כאשר את בעצמך אמרת לי שאני צריכה לטפל במשחה לפחות חודשיים.
 
למרות הגירוד העז, החלטתי לשים שוב ושוב את המשחה על פני. גם בפעמים הבאות היה גירוד עז אך, תודה לאל הפלא ופלא ביום השני לטיפול, הרגשתי שלאחר שאני מורחת את המשחה יש שיפור ניכר לאחר מס' דקות. לאחר כשבוע כשראיתי שהסבוריאה נעלמה, והעור הפך להיות חלק, החלטתי בערב ראש השנה להתקשר אליך ולספר לך שלמרות שאני סקפטית ולא האמנתי במשחה, עם עובדות לא מתווכחים והיא אכן עוזרת מאוד.
 
כיום ברוך השם, המשחה נמצאת אצלי  ואני ממליצה לכל אדם הזקוק לעזרה בכאבים, בבעיות עור ובכל עניין להעזר במשחה : "קסם המרפא של נעמי"  .
 
אני מברכת אותך על כך ומודה לאלוקים על הפלא הזה, שעוזר לא רק לסבוריאה אלא לכל דבר. כל כאב שאני מרגישה בגוף אני מורחת את המשחה  וזה עוזר! אכן משחה מבורכת.
 
לכן דבורה החלטתי  לידע אותך על כך ולהודות לך מקרב לב על המלצתך, על הגישה שלך, הנכונות לעזור ולהקשיב, ומי יתן והקדוש ברוך הוא יזכה אותך בהרבה בריאות , אושר שמחה
ואהבה אין סופית  לך  ושתהיה לך שנה טובה וגמר חתימה טובה לך לכל משפחתך  ולכל עם ישראל.
 
 
בהוקרה ובאהבה
 
סיגלית עובדיה
 


המלצה על גו'י joy מוצר לריפוי הנפש

בתקופה ארוכה בחיים שלי הייתי בעצבות, היו לי הרבה קשיים בחיים ומצבי רוח ירודים, דבורה המליצה לי לקחת את הספריי joy  גו'י, שמנקה את הנפש "מרעלים", מוציא את מצבי הרוח ואת הפחדים, החרדות, הלחצים וכו'  שפשוט תקעו אותי בחיים מכל מיני בחינות, אותי זה תקע בחיים מבחינה של דיכאון ועצבות ופחדים שהיו לי שנים, והתחלתי להשתמש בג'וי joy  ופשוט זה עבד! והרגשתי פלאים ! בהתחלה היה קצת קשה כי כל מה שתיארתי (פחדים, חרדות..) יצא החוצה אבל זאת בדיוק הייתה הדרך לריפוי ולהתנקות כי אז נפתחו לי דלתות בחיים בעקבות השינוי הפנימי, בעקבות ההתנקות הפנימית. יכולתי להיות "נקייה" יותר נפשית מהכאוס שהיה לי בחיים תודות לדבורה וליעקב היקרים שהשם יתברך שלח לנו.

מאורטל







משחת הבעל שם טוב שקניתי בבת אושר עזרה ברגע להעביר את הצליעה של בעלי
ואת הכאבי תופת שלי- 0547826866






פתרון לבעיות מיניות אנורקסיה, כאבי ראש, זיהום בשתן וכליות עם משחות הבעל שם טוב 




 
 
בס"ד                  עדות על נס – תודה לבית אושר                              
 
 נמנע ניתוח –הטחורים המדממים  והפיסורה עברו אחרי מריחה של פעמיים בלבד!
בשימוש במשחת הבעש"ט          
לגוף ולנפש, ובזכות הטיפולים מרחוק באתר רפואות הבעל שם טוב
.
 
שמי נאוה גרה ברחובות רוצה לספר לכם שאני פשוט לא מאמינה שקרה לי נס.
מחודש פברואר השנה התחלתי לסבול כאבים בפי הטבעת חודש ימים שכבתי במיטה ומרחתי עזריקאין ומשחות מרוקחות ושמנים ארומטיים שהביאה לי חברה וניסיתי תרופות סבתא עד שהגיע השיפור בכאבים.
אבחנו אצלי פיסורה וטחורים.
לאחר חודש נרגעתי. אחרי חודשיים שוב חזרו הכאבים ושוב חזרתי למשכב עם המשחות ונרות ובדיקות.
לא יכולתי לשבת, לא יכולתי ללכת, אכלתי נוזלי, פחדתי להתפנות, הרבה דמעות נשפכו.
קבעו לי תור לניתוח לחודש אוקטובר ניסיתי להפעיל קשרים כדי להקדים התור ללא הצלחה.
אחותי סיפרה לי שראתה באינטרנט על "בית אושר" בכ"ס אמרתי לה עזבי זה רחוק בא לי קרוב לבית בכל זאת אמרה בואי נראה מה זה.
הלכתי עימה בפגישה הראשונה ,חשבתי לעצמי: מה רוצה האישה שנראית דתייה כ"כ? בטח תחזירני בתשובה ,לשמירת שבת, נידה וכו' ואני לא בקטע.
הנה עוד אחד מ"הרבנים" שתפקידם להורות לך להתקרב לקב"ה בשמירת השבת.
נכנסתי במחשבה הזאת למפגש ,כ"כ נהנתי ,שחזרתי לסדנא שלפני ראש השנה לטיהור הנפש עם 2 חברות ושוב, חזרתי להרצאת מבוא לקורסים והפעם עם 7 חברים.
הפעם סיפרתי לקבוצה ,על הטחורים שהיו לי והכאיבו לי מאד ודבורה אור חיה ,העבירה לאחותי משחה בשבילי. את המשחה מרחתי רק פעמיים !!! והכאבים חלפו מיד. עד היות איני מעכלת שזה קרה לי.
מאז אני מבקשת באתר שלהם- באתר לריפוי מרחוק של הבעל שם טוב הק'- כל יום ברכות מהרבי. שם אפשר לקבל טיפולים מרחוק לכל בעיה.
 
יום אחד  נכנסתי לאתר לקבל ריפוי מרחוק וביקשתי פרנסה טובה וזאת לאחר חודש וחצי שלא היתה לי עבודה (אני עצמאית).
למחרת כבר קבעו עימי 5 לקוחות לביצוע עבודה ושוב ביום למחרת קבעו לי עוד 3 לקוחות עבודה... לאחר 1.5 חודש שאני ללא עבודה!
דבורה וישראל חזן מבית אושר ,מפזרים חמימות ואכפתיות ברוחב לב וסובלנות ללא גבול.
והכי חשוב הם נגישים לחירשים (כמוני) !!!! הם עונים לסמס, שולחים לך מייל, ואם יש צורך דואגים למתורגמן.
יישר כוחם!           אמן.
נאוה רחובות
 
 איך להיפטר מחובות מחרדות ומכאבים קשים תוך 3 ימים
 עדותו של אילן על טיפול מרחוק ומשחת הבעל שם טוב
 



 

 אחרי 20 שנות התמכרות לסיגריות נגמלתי סופית! אני נושמת ,הכל פתוח, יש לי טעם באוכל,  חיה מחדש,הפסקתי לזרוק כסף על סיגריות, אני סולדת מהם כעת, והכל בזכות: משחת הבעל שם טוב לגמילה מעישון שרכשתי בבית אושר. תודה!


שמי יונית ישי מחולון
אני כותבת כאן המלצה חמה ואפילו רותחת על משחת הבעל שם טוב לגמילה מסיגריות
שרוקח המטפל  והמרפא הנפלא  יעקב חזן.(תבורך מפי עליון).

אחרי למעלה מ-20 שנות עישון כן...20 שנה..
"לא נורמלית" גמלה בליבי החלטה להגמל בכל מחיר מעישון.
הגיל משחק והבריאות כבר לא חזקה.

אז רכשתי את המשחה ומרחתי אותה במשך כמה ימים בכל אזור הפנים כולל "ההיפותלמוס "מאחורי הראש.(הבלוטה שאחראית על ההתמכרויות) ו...הרגשתי סוג של ריפוי אבל עדיין הייתה חסרה לי  הסיגריה ותחושת היניקה.

לקחתי את הסיגריה האלקטרונית זאת שללא ניקוטין והוצאתי "עשן" (מיותר לציין שזה רק פסיכולוגי וכל הריפוי בא מהמשחה כי היא לא עזרה לי לפני).

היו לי יומיים ראשונים  שהוצאתי אדים ומרחתי משחה בתדירות גבוהה שבסופו  של דבר זה הצליח .

תמורת 4 קופסאות סיגריות בממוצע.(עלות משחה) הרווחתי את הבריאות שלי,הבגדים והשיער כבר לא מסריחים,והכסף כמובן 800 בחודש.

יש כאן תהליך ריפוי רוחני גבוה ,עכשיו אני  סולדת מאוד מריחה וטעמה של סיגריה .אני נושמת "פתוח" ונהינת מטעמו של האוכל. (איזה כייף!!! אני המעשנת סידרתית")..

אני מודה לבורא עולם ,ומודה ליעקב ודבורה חזן  שכל נכונותם לעזור לאנשים להרפא בתמורה סימלית וכוונות טהורות.שהשם יתן לכם כוחות רבים להמשיך לסייע וברכה על ראשכם.

תודה,תודה,תודה!!
אוהבת יונית    



 


  ירדתי 5 קילו בחודש- בכיף !
מאז ומתמיד הייתה לי בעיה שהייתי אוכלת יותר מידי, הייתי אוכלת עד שהייתי ממש בתחושת "התפוצצות", ולא הייתי מפסיקה לאכול בזמן כשהייתי שבעה, אלא הייתי ממשיכה לאכול בגלל התאווה ובגלל שמאז ומתמיד אני אוהבת לאכול הרבה ואוהבת מאוד מתוק. והתחלתי למרוח את הקרם כל פעם ליפני שהייתי אוכלת והוא היה עוזר לי להתגבר על הצורך להמשיך לזלול ופשוט מחולל פלאים. אי אפשר לרדת במשקל כל עוד האדם אוכל מאכלים משמינים ולא מצליח להתאפק אבל ברגע שהשתמשתי בקרם זה עזר לי להצליח להתאפק ולעצור ברגע שאני שבעה וסוף סוף יכולתי לרדת במשקל! וברוך השם השתמשתי בקרם בערך חודש וחצי וירדתי חמש קילו, שבשבילי זה הישג מאוד אדיר כי אני צריכה להתאמץ רבות בשביל לרדת במשקל.
-אורטל-

 
 


רונה מעידה: האקזמה הקשקשים והקילוף נעלמו ביום אחד!
ובמריחה אחת בלבד,של משחת הבעל שם טוב לריפוי העור


 



המשחה לריפוי בעיות עור- של הבעל שם טוב
הצילה תינוק ערבי שסבל מפצעים נוראיים






בס"ד
 
                                                                                                                             28/4/07
מכתב המלצה
 
 
אני ממליצה בחום על המוצרים של מרכז אושר:
 
1)     קרם גוף ונפש שרכשתי לא מזמן.
2)     קרם פנים לעור יבש.
 
קרם גוף ונפש עזר לי מאוד: תוך יומיים לפי הוראותיו של יעקב חזרה לי שמחת חיים + יכולת להירדם בלילה.  לאחר שעברתי משבר בארבע שניים האחרונות בעלי עזב אחרי 25 ש' והתגרשתי. 
 
ברור לי שהקרם מטפל ברובד עמוק של הנשמה אני מרגישה שמחה, שלווה עם מרץ לחיים.
 
נתתי לשני ילדי להשתמש בקרם הם סבלו מכאבי בטן ומצב רוח רע שעבר בהרף עין.
 
קרם נוסף פלאי שרכשתי הוא קרם פנים לעור יבש בעל יכולת מופלאה להזין את הפנים ולהחליק אותם קמטוטים קטנים ומעצבנים. טרם נתקלתי באיכות כזו - עלי לציין שאני דיילת קוסמטיקה ותיקה ברשתות והשתמשתי במיטב חברות יוקרה ומעולם לא נתקלתי באיכות כזו.
 
תודה לדבורה ויעקב חזן - מעריכה מאוד את פועלכם.
 
 
 
                                                                                              אהובה אור
 
 
 
 
בס"ד   משחת הפלא של הבעל שם טוב לגוף ולנפש ריפאה טחורים מדממים בתוך יום

לדבורה היקרה,                                                                          15/10/09

אשמח לספר לכולם על המשחה שגרמה לי ליכולת לשבת ללא כאבים ..

לפני שבוע וחצי סבלתי מטחורים עם דימומים,שהיתי בביקור אצל הוריי שיהיו בריאים.
אימי נתנה לי משחה מבית מרקחת שמרחתי אותה מספר ימים.
הדימום אומנם הפסיק,הפצע הבולט לא נרפא. עדיין הציק וכאב לי בישיבה ,הליכה .
קבעתי תור לקראת סוף החודש לרופא כירורג .
כשהגעתי למפגש מבוא לקורסים בבית אושר- אצל דבורה,רכשתי את משחת הבעל שם טוב לריפוי הגוף והנפש, שהמליצה עבורי.
מרחתי אותו לאחר שחזרתי מהמפגש,הרגשתי שינוי באותו לילה , לאחר מריחה אחת , סוף סוף יכולתי לישון ללא כאב ובבוקר נעלם הפצע, פשוט נס !
כל כך שמחתי..אין לי פצע שממנו סבלתי ולא כואב, נעלמו הטחורים, לא צריך כירורג ! וזה לאחר יום של שימוש בלבד.

אני באמת מודה למשחת גוף נפש של הבעל שם טוב בזכות נוסחאות הפלא.
אני ממליצה בחום על המשחה .
שיהיה רפואה שלימה לכולנו ולכל עם ישראל.
שולה ב. כפר סבא

 
 
בס"ד                                                                                                                                            19-1-09                     לדבורה היקרה!
 
אני לומדת בקורס הילינג יהודי חודש וחצי, כבר בשבוע הראשון הרגשתי שינויים לטובהנפתח המזל בזוגיות, אני גרושה וכבר לאחר 2 שיעורים בלבד קיבלתי הצעת נישואים!!! בקרוב חתונה בעזרת השם. שינויים בהרגשות פנימיות נקיות יותר, פחות תגובתיות וקשר טוב יותר עם כל הסובבים אותי.
יותר קל לי לגשת לתפילות, יותר שפע בכל התחומים, בעבודה וכן קבלה של שפע בצורות אחרות.
 
בנוסף, בעזרת המשחה לפי רפואת הבעל-שם טוב מתרפאת לי הציפורן, יש לי פיטריה בציפורן. ניסיתי טיפולים שונים כדורים וכו' שהם היו עלולים לפגוע בתיפקוד הכבד, כבר אחרי המריחות הראשונות של המשחה הרגשתי שינוי משמעותי לטובה, היה לי גוף זר בכף היד מרחתי משחה כשהלכתי לישון, למחרת בבוקר הרגשתי שהוא כבר נדחה והיה ממש מתחת לעור.
 
אני ממליצה מכל הלב לריפוי הגוף הנפש בבית אושר.
 
(הלנה) לאה גוילי
 
 
בס"ד
 
המלצה חמה על מוצר ג'וי – JOY- לאיזון וריפוי הנפש
 
ג'וי מוצר שמשרה עלי אווירה נעימה ושמחה של רוגע והתרוממות רוח ונפש.
ייחודי המוצר מחומרים טבעיים ורוחניים, חיוני למצבי סטרס, התזה קלה עם השפעה גדולה
ניתן לקחת במקום כימיקלים למיניהם ובטוח לשימוש, קחו תיהנו ושיהיה לכם ג'וי לאושר ושמחה לגוף ולנשמה.
 
 
ממני, ממליצה בחום ,מלכה חנה.
 
 
   ליצירת קשר לחץ

0547826866 / 0773422318

 
 









[[ טופס מוטמע]]

ליצירת קשר  בית אושר 
החרושת 4 א.ת כפר סבא קומה א׳

054-7826866
077-3422318

beitosher@gmail.com 



חודש אדר שמח 🥳
סדנת פורים מחכה לכם כאן
 
 

הקורסים מתחילים!
קורסים להגשמה, פתיחת חסימות והסמכת מטפלים מקצועיים
להפוך למטפל מומחה בהילינג ואימון יהודי קבלי
 
 
 
 



לחצו כאן לדף הפייסבוק



 
 
לייבסיטי - בניית אתרים