בית אושר-המרכז הבינלאומי ללימודי הילינג ואימון יהודי קבלי - שיר האושר אשר לדבורה- כתבה 4-1-13
המכללה להילינג וקואוצ'ינג יהודי קבלי  |  חדש! סדנת ניסים-לקבלת זוגיות פרנסה בריאות ומימוש,  |  קורס אינטרנטי הילינג ספירות ומרחוק  |  קורס הצופן פרונטאלי ובאינטרנט  |  המכללה למטפלים בהילינג ואימון יהודי  |  מוצרים לריפוי  |  מאמר תאריכים חשובים בכסלו-חג הגאולה האדמור הזקן הבעל שם טוב ועוד  |  טיפולים  |  הילינג יהודי קבלי- מה זה?  |  הרשמה לוידאו איך להפוך למטפל מומחה מרויח ומצליח?  |  סמינר איך לקבל כסף ע"פי הקבלה  |  החנות שלנו-ספרים,תכשיטי קבלה, יודאיקה  |  יריד לימודים-תערוכה אלטרנטיבית  |  איך קיבלתי עבודה ודירה? עדותה של אהובה  |  אצל ר' נחמן, ר נתן, הבעל שם טוב ,האדמור הזקן  |  טופס ראיון עם אופיר-איך לצאת מאבטלה, התמכרות וחוסר ביטחון להילר ומאמן מצליח  |  וידאו-סיפור המעיין המופלא של הבעל שם טוב הקדוש  |  הירשם לקבל 3 סרטוני הצופן הסודי  |  האם יש גורל או בחירה החופשית?  |  הסגולות ב12 הימים הראשונים של ניסן  |  וובינר- הצופן והילינג ספירות ומרחוק  |  מפת הדרכים-הנוסחה איך תוכלו לברוא ניסים  |  מידע סדנה חינם 6/1/16 מבוא קורס  |  מאמר-על הבעל שם טוב הקדוש  |  נסיעה לצדיקים  |  נסיעה לצדיקים ביום בריאת העולם  |  סדנת סודות המכבים, חנוכה מטמורפוזה  |  נסיעה להילולת הארי הקדוש  |  סמינר מפתחות הזהב לבקיעת רקיעים  |  

הרבה כתבות התפרסמו בעיתונות לאורך השנים: זו אחת מהן




 

 

 התפרסם : 'ביטאון נשמה אחת' 04/05/04
 
 
 
                                                                                                4 במאי 2004
                                                                                               י' באייר תשס"ד
 
על דבורה קרולינה חזן
מאת: אירית הגיון-סער- בטאון נשמה אחת
 
יושבת מולך אשה-ילדה-נערה ומדברת מלים שמתגלגלות ישר פנימה, מתחת לרשתות ההגנה שלנו. בדקה הראשונה הן מוכרות מאיזשהו מקום עתיק, ועם זרימתן הן נקלטות עמוק בפנים – כל כך בפשטות ובבהירות, ומוצאות בתוכך הדהוד עמוק – הרגשה שכבר ידעת אותן. וכאשר מתפרס חיוכה על הפנים, והוא שם כל הזמן, חיוך מאיר מלא שמחה – הוא מדביק וכולל גם אותך...
 
זוהי דבורה קרולינה חזן. היא מדבקת אותך עם שלווה ושמחה, מרגיעה עם הידיעה העמוקה שלה ומציפה אותך באושר. פתאום הדברים נראים ומרגישים אחרת, שיש מוצא, שיש אור בקצה המנהרה ולא רק כך, אלא שהאור סביבי ועמי...
 
אשה בלי גיל, או אשה של כל הגילים, חזן מקבלת את דורשי עזרתה, אליהם הגיע שמעה מפה לאוזן, בדירתה הצנועה ברעננה, לבושה בלבן וצעיף על ראשה. חדר עבודתה, מלא בספרי קודש, תמונות של צדיקים ונרות. לפני הכל היא מפרישה מספר שקלים לצדקה מפני שזוהי המצווה הבסיסית – נתינה. "הנותן מעשר מתעשר," ו"צדקה תציל ממוות" הם עקרונות המושרשים היטב במקורותינו. לאחר טקס זה, שנעשה עם כל הכוונה, דבורה קרולינה מדליקה את הנרות הראשונים לעילוי נשמות צדיקים כמו אברהם אבינו, אליהו הנביא, רבי שמעון בר-יוחאי, רבי נחמן מברסלב, ועוד. "ברגע שאני מדליקה נר, הנשמה שלי עולה וכשאני קוראת לאור של הצדיק הוא יורד עבורי."
ומיד מתחולל שינוי באווירה.
 
"הדלקת הנר מעלה אותנו לדרגת הנשמה שבנו." אומרת חזן, "ראשי התיבות של נר – נשמה ראשונה, וגם נפש רוח. לכל אדם יש גוף, נפש, רוח ונשמה, כשהנשמה זו הדרגה הגבוהה – 'חלק אלוה ממעל' – בנשמה אין קונפליקטים, אין ויכוחים פנימיים, שם קיימת השלמות היקומית, היא יודעת את האמת, את הדרך הנכונה לנו. אלא שאצל רובנו היא במצב רדום מפני שאנחנו לא מקשיבים לה, והתוצאה היא דכאונות, מחלות, עייפות ותשישות שבאים ללמד אותנו את דרך ההקשבה והבריאות האמיתית. דרך הדלקת הנר אנחנו שמים בצד את השכל והרגש, ומזמנים את הנשמה והרוח, את הנפש הגבוהה שבאדם.
 
"הנר גם מביא אור ממש. כמו אור הנר הקטן המגרש את החושך, כך גם בחיים, בתקופה חשוכה, קרן אור אחת מאירה את החיים ומגישוש באפלה האדם מתחיל לראות את חייו, לאן עליו ללכת, והדרך פתאום מוארת. בהדלקת הנר אנחנו מזמנים את הבריאות, את השפע והשמחה."
 
דבורה קרולינה חזן תומכת ומנחה את מטופליה להגיע את האור הזה, ולהיעזר בו ישירות. הדרך פשוטה מאד וישירה.
 
המידע שלה בא ישר מהמקור לדבריה ב"חיבור עם בורא עולמים", אך כל אחד מאיתנו, בני ובנות ישראל, יכולים לתקשר כך ולהתחבר ישירות עם האל. זוהי מתנתנו מהבורא – עובדה קוראים לנו
"ישר-אל". וזאת בגלל "זכות אבות". כצאצאיו של אברהם אבינו, ה"מהפכן" הראשון, שהחל את האמונה באל אחד, בכוח עליון, אנחנו "העם הנבחר" – נבחר להיות בקשר ישיר עם בורא עולם, לכן הבקשה בתפילה היא בזכות אבות.
 
"התפילה היא כלי התקשור", אומרת חזן, "דיבור לבורא עולמים. כולם צריכים לעשות זאת. לדבר במילים שלך ולבקש. והוא מסובב את הגלגל ותפגוש את מי שאתה צריך. הוא מסדר את הגלגלים על ידי המדריכים שנשלחים אלינו," לדבריה "כולם יכולים לדבר עם הנשמה שלו ולתקשר. כולם מדברים עם השם יתברך. הם חושבים שהם לבד ושאף אחד לא אוהב אותם, מחפשים את הסגה המשפחתית המטורפת. אין לי אבא, אין לי אמא, אך יש לי את השם יתברך שמביא מה שצריך".
 
היא לא תמיד שמרה מצוות. חזן נולדה לפני 39 שנים בצ'ילה ועלתה עם משפחתה החילונית ארצה בשנת 1970 . "אבי, עליו השלום, היה מדען מבריק בתחום הרובוטיקה והקיברנטיקה, וממקימי התנועה הציונית בצ'ילה. הוא היה אידיאליסט, מודל של יושר והגינות, והשפעתו עלי היתה ועודנה עצומה. כל חייו הוא היה חילוני, ורק זמן קצר לפני מותו התחיל להאמין באלוהים. גם אמי לא היתה דתיה, אך היא תמיד האמינה וכמוה גם אני."   
 
כבר בגיל 18, נעזרה חזן במטפלים אלטרנטיביים כי היא לא היתה מוכנה לקבל את גזירת הרופאים הקונבנציונליים. "בתאונת דרכים שהתרחשה זמן קצר לאחר שהתגייסתי, נפצעתי קשה במפרק כף היד וסבלתי מכאבים שלא הפסיקו לרגע. למעשה הפכתי לנכה. עד אז הייתי ספורטאית וחברה בנבחרת האתלטיקה של הפועל חולון, ובאותה תקופה איבדתי הרבה מהביטחון העצמי שלי.
 
"הרופאים לא נתנו לי צ'אנס. הם הבטיחו שהכאבים ימשיכו אם לא ינתחו, ולכן הציעו לי לעבור ניתוח ולהוציא את המפרק על מנת לשכך את הכאבים. החלטתי שאין דבר כזה שאין רפואה. זה המוטו שלי. יש רפואה לכל. "אין ייאוש בעולם כלל" אמר רבי נחמן מברסלב. מה שמקולקל ניתן לתקן. היצרן השאיר ברירה תמיד. יש הוראות שימוש והדרך היא לחזור חזרה לקודים הראשונים של הוראות השימוש. 
 
"הרבה מיואשים עקב מחלות ואני לא מאמינה יותר בייאוש. אני התנסיתי בכל כך הרבה קשיים. מסלול חיי היה רצוף סבל מרגע הלידה. נולדתי בחודש השביעי להריונה של אמי, כאשר שהינו בחופשה בכפר. התנאים הרפואיים בבית החולים לא היו מהמשופרים, ואפילו אינקובטור לא היה במקום." חזן לא נכנעה לייאוש אלא חיפשה וחיפשה, ואז בגיל שמונה עשרה, ובתקופה שעדיין לא היתה מודעות לכל התחום האלטרנטיבי החל מסעה לגילוי העוצמות הבלתי נדלות של נשמתנו, של כוח החיים שלנו ושל יכולות הריפוי הטבעי שלנו, כדבריה, "באמצעות הקשר שלנו לנשמה הרחבה יותר, בזכות הקשר הישיר שלנו עם האור – המהות בכבודה ובעצמה".
 
בזכות הילרית שמצאה בזמנו, החלה דבורה קרולינה לדבר אל היד שלה ואל המפרק ולא פסקה תקופה ארוכה לשלוח, הלכה למעשה, מחשבות של ריפוי והבראה לאותו המקום. בתמיכת עיסויים והילינג נרפאה לה היד לחלוטין וחזרה לתפקוד מלא. זו היתה רק ההתחלה.
 
מסע הגילוי החל במקביל לחיים נורמליים לחלוטין שהיא ניהלה כנערה, בלשונה "ספורטאית, יושבת ראש מועצת התלמידים ובין מייסדי המגמה לתיאטרון בבית הספר בבת-ים, התחלתי לחוות דברים מאד מוזרים, מעניינים ויוצאי דופן. חוויתי את מותו של אבי שנים לפני. ידעתי בוודאות שהוא יילך לעולמו לפני שאלד את נכדיו. במקרה אחר חוויתי תאונת דרכים לפני שהתרחשה. ראיתי 'מסך' מול עיני ועליו 'הוקרנה' תאונה שבה אני מעורבת וממנה אני עתידה לצאת בשלום, ואכן כך היה.
 
"חוויתי גם את הפגישה הראשונה עם העולם האנרגטי של הישויות, עולם ממשי לחלוטין, אך בלתי נראה למי שלא ניחן בראייה מיסטית. הוענקה לי גם היכולת לראות מספר ממדים בעת ובעונה אחת. יכולתי, למשל, לשבת בחדר אחד ולדעת מה מתרחש באותו זמן בכל אחד מחדריו האחרים של הבית. זה היה מפגש בלתי צפוי ולכן גם טראומטי, אך בדיעבד הבנתי וקיבלתי אותו כמתנה רוחנית. הוא איפשר לי לדעת לבטח, שקיימים עולמות אחרים, ועורר בי רצון עז ללמוד ולהבין אותם".  
 
לכן, לא מקרה היה המפגש שלה עם המורה הרוחנית המופלאה, ימימה אביטל ז"ל, "המורה ב'ה' הידיעה, מאסטרית בדרגה עצומה, הממשיכה להיות המורה שלי," אומרת חזן. "הגעתי אליה ללוות את אחותי לשיעור מודעות, כשעוד אפשר היה לראות אותה והסתנוורתי מהאור שנבע ממנה. בהתחלה לא הבנתי, התרגשתי, ובכיתי כי אף פעם לא פגשתי אדם בדרגת ניקיון כזו שלא היה לי ספק שזה מה שחיפשתי, שזה אמיתי, חי ונושם בהוויה.
 
"המשנה של ימימה, או מה שעבר דרכה, זו הגישה ההפוכה לזו שאנו רגילים לה ולהסתכל דווקא על היש. לחזק את ולהתרכז בכוח הריפוי שלנו ובנסים שאנו מסוגלים ליצור עם הרצון שלנו ועם כוח האמונה בעוצמתנו. היא לימדה אותי שיש לוותר לחלוטין על האגו. היא היתה פשוט מלאך עלי אדמות – אדם בלי טיפת אגו.
 
"בגיל 24, תקופה קצרה לאחר הכרותי עם ימימה, התפרצה מחלת המעיים עמה נולדתי – ציליאק, שלא אובחנה כל חיי, ותקפה כל כך חזק שהייתי על סף המוות. לא ידעו מה קורה איתי, אך הגוף לא יכול היה לעכל שום דבר. הכליות הפסיקו לפעול, הכבד כבר לא תפקד ושסתומים של הלב נפגעו קשות. כולי הייתי דם וריר. לא יכולתי לשתות, מים לא נקלטו בגופי, ואפילו האינפוזיות כבר לא עזרו. כל המערכות קרסו והרופאים עמדו חסרי אונים, רק חשבו שסטרואידים יוכלו לעזור. 
 
"למזלי, למרות שהייתי כבר 90% בצד השני, נעזרתי בימימה ובזכותה ניצלתי ממוות. היא הראתה לי איך אני יכולה לבקש את הרפואה השלמה, את הבריאות לנשמה שלי. היא הביאה אותי להילינג יהודי "אור החיים". השיטה היתה פשוט להתחבר עם אור החיים. זה היה כמו משה רבנו שנפגש עם הסנה הבוער, "של נעליך מעל רגליך". לא הייתי דתיה, אך בקשתי את השם ישירות מה עלי לעשות. הכל היה פתוח לגמרי לשמיים. ישיר ופתוח. ימימה פתחה לי. ומייד מסרו לי כל מה שאסור לי (לאכול?). נתתי להוראות הבורא להנחות אותי וכך הצלחתי לאט לאט לאכול ולשתות ובהדרגה לרפא את כל המערכות של הגוף.
 
מה שימימה לימדה אותה היה לחזור לקודים הראשונים של הוראות השימוש: "פשוט לבקש בצורה הכי בהירה וישירה בדיוק את רצוני, ולהתפלל בקול רם, במילים שלי ישירות אל המקור. בלי מתווכים. כיהודים זוהי זכות האבות שניתנה לנו, ועלינו לנצל אותה. אומרים שאנחנו מעל הגורל . בזכות בקשתנו אנחנו מסוגלים לשנות את הגורל ולכוונו לאן שאנו מעונינים. הבעיה היא שלרוב אנו פוגמים ברצוננו בדרכים שונות.
 
"אנחנו בנויים מגוף פיזי, נפש, רוח ונשמה, ואנרגיה העוברת מגוף לגוף בזרימה רציפה. כאשר אני פוגמת באחד הגופים, אני לא משתמשת בעצמי נכון – אני מפרה את הקיום האישי שלי. ואיך אני פוגמת? על ידי החשיבה, הדיבור ואח"כ המעשים. כאשר אלה לא נכונים הם מזיקים. למדתי בעיקר מהשטח, תוך התנסות, איך אני מתקנת את ההרס שהיה לי – וזה דרך החשיבה הראשונית ביותר – אני רוצה לחיות. ואז הבקשה מבורא עולמים – בקול – אנא תן לי את הכלים המדויקים לריפוי, ומה בתת מודע מפריע את הקיום שלי? ואז התשובות מגיעות. ישירות וברורות גם הן."
 
המסע הרוחני שעברה, התנסותה והריפוי השלם שריפאה את עצמה הביאוה למקום בו היא כיום מטפלת באנשים השונים המגיעים אליה, מכל מגוון הקשת האנושית, עם בעיות מבעיות שונות. מבקשים רפואה, בריאות, פרנסה, שפע, זוגיות טובה ועוד. חזן מפרטת את הכלים לרפואה שלמה ולבריאות ושפע, ולכל משאלותינו המתנקזים בארבעה מימדים: "קודם כל הרצון, אח"כ החשיבה, לאחר מכן הדיבור ולבסוף המעשים. ללא רצון להיות בריא לא יעזרו כל המעשים. הדבר הראשון והקובע ביותר הוא הרצון שלנו. אך אם באות מחשבות "פגומות" לאחר הרצון הן יובילו למקום בלתי רצוי. אנו צריכים שהחשיבה שלנו תהיה בדיוק לכיוון הרצון ולא להיפך. החשיבה הזו יוצרת אנרגיה ממש אשר משפיעה מסביבנו. וכך הדיבור. הדיבור במלים שלי ובקול מביע את החשיבה ומוציא מהכוח אל הפועל. הלא אלוהים ברא את העולם במוצא פיו "ויאמר אלוהים..."
 
"ואז באים המעשים. הם מבטאים גם את הדיבור וגם את החשיבה 'סוף מעשה במחשבה תחילה'. אז אם אני מוצאת את עצמי תקועה מבחינה כלכלית או בזוגיות שלי, כל שעלי לעשות לאחר שמגיעה לכך שרוצה בשינוי, זה לשנות את החשיבה שלי.
"אני בקשתי מהשם איזו חשיבה, איזו קופסא אני צריכה לחדור? אילו אמונות אני סוחבת שאני מדברת ופוגמת? דרך הכניסה לתת-מודע האישי, בקשתי מהשם איך למצוא את הטראומות שגורמות לי לפגום. לבקש בדיבור את השינוי ולעשות אחרת, בהתאם לדיבור. הדברים יתוקנו, הגלגל יסתובב ואמצא את עצמי במקום חדש.
אחת הדרכים לשנות את הגישה היא דרך הנתינה. דרך צדקה. כאשר אני מרכזת את המיקוד שלי בנתינה לאחר, לנזקק, אני הופכת למקור של "השפעת" השפע לאחרים. זה כשלעצמו מסובב את הגלגל. אחר כך זו התפילה, התפילה בקול שלי, שדרכה אני מתחברת ישירות עם מקור האור של המהות. לכן זהו הילינג יהודי, אור החיים.
 
"האתגר והחוכמה הם ליישם את כל הרעיון הזה בשטח ביום יום. כיצד להפוך את התיאוריה למעשה ולהביא את השמחה וההילינג בחיי החומר ובסביבה הטבעית בה אני חי. זה לעבוד על מידת הגאווה שלי ולוותר על האגו ושטויות. זה לברך על מה שיש, על הטוב שבידי. זו העבודה האמיתית. זאת כל העבודה. הכרת תודה על היש ולהוריד את הרוחניות לאדמה יום יום. לחייך לכל אחד, להשתדל עבור האחר ולתת מעצמך.
 

 

 

התפרסם: מבט עיסקי כל הכפר
 
 
בס"ד
 
חדש בעולם !"אושר" המרכז הבינלאומי ללימודי הילינג ממקורות ישראל, כאן בשרון!סוף ההרשמה במכללה למטפלים מקצועיים בהילינג "אור החיים" לתעודות מטפלים :
 מוסמכים, בכירים ומאסטרים.
בהנהלת הגב': דבורה קרולינה חזן, מייסדת השיטה
 
"אושר" הוא המרכז הבינלאומי ה- 1 מסוגו ,בעולם שניתן ללמוד בו הילינג ממקורות ישראל ,תוך כדי שימוש מעשי ולא תיאורטי בלבד בתורה, בקבלה, בתהילים ובסידור  ע"מ לרפא את עצמנו מכל סוג של מחלה או בעיה בגוף או בנפש כגון מחלות : עיניים ,לב, גב, כליות, מעיים , רגליים,מחלות קשות ר"ל, היפראקטיביות, פחדים , דכאונות, חוסר זוגיות, פרנסה , מימוש עצמי וכו'
 זהו מרכז להסמכת מטפלים מקצועיים בהילינג "אור החיים" בריפוי אנרגטי במגע ,מעל הגוף ומרחוק, לתעודות מטפל: מוסמך- שנה א', מטפל בכיר –שנה ב' ומאסטר ומורה –שנים ב' ו-ג'. לא חובה להירשם לכל השנים. ההרשמה לכל שנה בנפרד.
התלמידים והמטופלים, עוברים תהליכי שינוי פשוט מדהימים, ניסיים!
רווקות מושבעות התחתנו, מובטלים הפכו לעשירים, גירושים ודאיים נמנעו , אנשים מלאי פחדים הפכו לעצמאיים ובטוחים, יסורים של שנים הופסקו.
 
מהעדויות על הקורס
*קרו לי ניסים: ממובטל שנים, הפכתי למפרנס ברוחב, גם התחתנתי וגם נולדה לי בת, בזכות הקורס! א. מהוד השרון
* הייתי בכל הקורסים, כל השיטות, משהו היה חסר. סוף סוף מצאתי ידע של מקודשים אמיתיים! ג.ס. מת"א
* סבלתי 44 שנה מנדודי שינה. גיהנום! הייתי בכל המטפלים והטיפולים השתמשתי בכל התכשירים. בקורס קרה לי הנס, אני ישנה! ל.ה מהרצליה
*למדתי המון שיטות, אין מה להשוות, זאת השיטה המניבה תוצאות מוכחות במטופלים! י.כ. ממבוא מודיעים
* היו לי מלא פחדים, בזכות קרולינה ,אני אישה חדשה, מלאת ביטחון אישי והילרית מצויינת. ג.ב מירושליים
 
 מיסדת השיטה ,דבורה קרולינה חזן, תלמידתה של ימימה זצ"ל, מתקשרת עם הבורא,
עובדת סוציאלית ומיסדת הילינג "אור החיים" בעלת ותק של 22 שנה! הינה דוגמא חיה, כי רפאה עצמה מנכות וממות.
בכתבי הקודש יש את הידע השלם לריפוי שורשי ולבריאת כל דבר. כולם חייבים לדעת, כיצד בפשטות ובתמימות, הם עצמם יכולים להשתמש: בידע, בכלים, ובכוח העצום הטמונים בעצמם, בתורה, בקבלה בתהילים בסידור.... ע"מ לשנות את חייהם מהקצה אל הקצה לטובה, ולרפא אחרים באפס זמן. זהו קורס חובה למטפלים אמיתיים, ולמחפשים לדעת על נשמתם.
 
 
  בקורס לומדים:
 * קבלה    * הילינג 10 הספירות לריפוי עצמי ולזולת * הילינג במגע ומרחוק *אותיות הא' ב' ובריאת העולם   * כלים לשינוי גורלינו לטובה   * 72 שמות הקודש
 * פתיחת קליניקות אישיות * הסודות הטמונים בתפילת שמע ישראל, המנורה הקדושה  
 * ריפויי הבעל שם טוב הקדוש * מדיטציות, הרפיות, קול ותנועה... 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 









[[ טופס מוטמע]]

ליצירת קשר  בית אושר 
החרושת 4 א.ת כפר סבא קומה א׳

054-7826866
077-3422318

beitosher@gmail.com 



חודש אדר שמח 🥳
סדנת פורים מחכה לכם כאן
 
 

הקורסים מתחילים!
קורסים להגשמה, פתיחת חסימות והסמכת מטפלים מקצועיים
להפוך למטפל מומחה בהילינג ואימון יהודי קבלי
 
 
 
 



לחצו כאן לדף הפייסבוק



 
 
לייבסיטי - בניית אתרים