בית אושר-המרכז הבינלאומי ללימודי הילינג ואימון יהודי קבלי - כתבה בעיתון ירוק-לגעת באושר
המכללה להילינג וקואוצ'ינג יהודי קבלי  |  חדש! סדנת ניסים-לקבלת זוגיות פרנסה בריאות ומימוש,  |  קורס אינטרנטי הילינג ספירות ומרחוק  |  קורס הצופן פרונטאלי ובאינטרנט  |  המכללה למטפלים בהילינג ואימון יהודי  |  מוצרים לריפוי  |  מאמר תאריכים חשובים בכסלו-חג הגאולה האדמור הזקן הבעל שם טוב ועוד  |  טיפולים  |  הילינג יהודי קבלי- מה זה?  |  הרשמה לוידאו איך להפוך למטפל מומחה מרויח ומצליח?  |  סמינר איך לקבל כסף ע"פי הקבלה  |  החנות שלנו-ספרים,תכשיטי קבלה, יודאיקה  |  יריד לימודים-תערוכה אלטרנטיבית  |  איך קיבלתי עבודה ודירה? עדותה של אהובה  |  אצל ר' נחמן, ר נתן, הבעל שם טוב ,האדמור הזקן  |  טופס ראיון עם אופיר-איך לצאת מאבטלה, התמכרות וחוסר ביטחון להילר ומאמן מצליח  |  וידאו-סיפור המעיין המופלא של הבעל שם טוב הקדוש  |  הירשם לקבל 3 סרטוני הצופן הסודי  |  האם יש גורל או בחירה החופשית?  |  הסגולות ב12 הימים הראשונים של ניסן  |  וובינר- הצופן והילינג ספירות ומרחוק  |  מפת הדרכים-הנוסחה איך תוכלו לברוא ניסים  |  מידע סדנה חינם 6/1/16 מבוא קורס  |  מאמר-על הבעל שם טוב הקדוש  |  נסיעה לצדיקים  |  נסיעה לצדיקים ביום בריאת העולם  |  סדנת סודות המכבים, חנוכה מטמורפוזה  |  נסיעה להילולת הארי הקדוש  |  סמינר מפתחות הזהב לבקיעת רקיעים  |  
בס"ד    כתבה שהתפרסמה בעיתון ירוק ב-8-7-10     

          

 לגעת באושר

 

מאת: דוד בן-אשר

צילום: דוד בן-אשר

 

ברפואה האלטרנטיבית יש שיטות רבות ושונות. יש גישות ודרכים ומקורות שונים. יש רייקי והילינג ומסז'ים למיניהם הרבים, וכל אלה פזורים ברחבי העולם, נלמדים ע"י מומחים וקדושים ומטפלים גורואים ומטפלים רוחניים וגופניים, ודתיים וממציאים מכל זן ודרך.

והנה, בארצנו הקטנטונת, דווקא בעיר כפר-סבא, נוסדה גישה מיוחדת במינה, שיטה חדשה לטיפול אלטרנטיבי, יחידה בעולם, ייחודית במהותה וגם שונה מכל הידוע בתחום הזה ברחבי תבל.

הדרך הזאת נקראת: הילינג יהודי, או ביתר ספציפיות – הילינג קבלי. שלושה אלמנטים מעורבים ביצירה הייחודית הזאת: הטיפול המעשי הרוחני- גופני, שילוב המקורות היהודיים הדתיים במחשבה הטיפולית, והמייסדת, ההוגה, המובילה, הממציאה – דבורה אור חיה, שמה. היא היא המייסדת העולמית של ההילינג היהודי "אור החיים".

בכתבה זו נספר על השיטה עצמה, על התפתחותה, על דרכי טיפול ותוצאותיהן, והכל בהשתקפות ראותה של הכוהנת הגדולה של ההילינג הקבלי, ראש המרכז הבינלאומי שנקרא "בית אושר" ומושבו כאמור בעיר כפר-סבא.

 

דבורה, אני שואל אותה, מהו בעצם "בית אושר", מה עושים כאן, מה מהותו של המקום?

 

"באופן כללי זהו מקום לטיפול בבעיות שונות של האדם. טיפול ויעוץ של תרפיה קבלית, הילינג יהודי, תקשור קבלי. בית אושר הוא המרכז הבינלאומי ללימודי הילינג יהודי ולרפואה שלימה. אנחנו עוסקים בריפוי כמעט של כל דבר, מבוסס על רפואות הבעל שם טוב לגוף ולנפש, שהוא בעל כוח ריפוי נדיר.

כל סוגי בעיות כמו טיפול זוגי, דיאטות, סכיזופרניה, מניעת עישון, בעיות פיריון, כאבים מסוגים ובמקומות שונים, בעיות קוסמטיות, עור, קמטים, כתמים, אקנה, פטריות, אקזמות, ריפוי בעיות נפשיות ורגשיות כמו חרדות, דיכאון, מועקות, עצבנות, כעסים וכאלו. גם טיפול בחוסר איזון נפשי, פרנסה, מחשבות שוא, ניוון שרירים, בעיות גב ודומיהם. ובנוסף לכל אלה, בעלי יעקב גם רוקח תרופות שונות בעלות כוח ריפוי גדול. אילה קרמים שונים, נוזלים, ואחרים, להקלה וריפוי דלקות, כאבים, ורגיעה כללית. JOY הוא המוצר לריפוי ואיזון הנפש".

 

דבורה, את כבר 26 שנה בתחום, איך הגעת לעניין הזה, לתובנות המיוחדות שלך, מה הוביל אותך למשהו היוצא דופן כל-כך?

 

"הכל הרי מתחיל מאיזה שהוא מקום אישי, אולי במקריות כלשהיא. שרתי בנח"ל כחיילת. קרתה לי תאונה ביד שמאל, נזק לא קטן. רצו להוציא לי את המפרק, נכות לכל החיים. עשה לי  מישהו הילינג וטיפולים אישיים. מיקדתי המון אנרגיה למקום המפגע, כמו תנור כבשן אנרגטי. להפתעתי זה עזר מאד, ראיתי בזה נס. יותר מאוחר, היו לי עוד בעיות רפואיות קשות מאד, כבר אחרי גיל 25 הייתי ממש במצב אנוש. חוסר ויטמינים קריטי, מחלת הצליאק שאסרה על אכילת דגנים הביאה אותי להדרדרות איומה, הייתי כבר בעולם הבא. אינפוזיות, טיפולים קשים, הייתי שלד מהלך, שילשולים קשים. הרגשתי כמו ניתוח של קצבים, אכלתי ולא ידעתי שאני מזיקה לעצמי בלי לדעת איך. בצר לי הלכתי לימימה הצדקת, הידועה מאד בתכונות גלוי הנסתר שלה. היא אמרה לי: תגידי 'בעזרת השם'. אמרתי. באותו רגע פסקו השילשולים והרגשתי שיפור עצום במצבי. במצב הזה חזרתי בתשובה".

 

ואז התחלת למעשה לקשור את הריפוי האישי עם המקורות היהודיים שלנו?

 

"אכן, כך הוא. גם חשתי בתוכי שניחנתי ביכולת לראות את הנסתר. צעקתי לה' שיציל אותי. עשיתי זאת כמו שכתוב, ממש כך. הופניתי לכתובים בהם קיימת הרפואה היהודית. ספר הספרים הוא התנ"ך שלי תרתי משמע, בו אני מוצאת את ההוראות הברורות לטיפול. אלה סודות בתפילה היהודית ובנסתר שבה. הנה כתוב במפורש: "יצעקו ויזעקו לה' בצר להם ממצוקותיהם יצילם". אלה הם הכלים לשינוי הגורל, במקומות הכי פשוטים. יש כאן הוראות שימוש כמו שזה כתוב בסידור בתפילה, למשל: "תפילה, תשובה וצדקה מעבירים את רוע הגזרה". כך גם בסידור לראש השנה וליום כיפור. אני יודעת ומלמדת איך להשתמש בכלים האלה, המבוססים על התורה, הקבלה, החסידות, התפילה, כל המקורות היהודיים. כך אתה לומד לממש את הפוטנציאל שלך לזהות תובנות, ולגלות את הכלים שאינך מודע להם,  למצות אותם ולהגיע ליכולת החיבור של התובנות והביצוע והמקורות. זהו שילוב מנצח".

 

וכך, על פי הניסיון האישי שלך, על פי התובנות וקריאת המקורות, ויכולתך לחדור לנבכי הנסתר, יצרת את התיאוריה והפרקטיקה של ההילינג היהודי?

 

"כן, אני ייסדתי את הגישה והשיטה הזאת ואת המוסד הזה ללימודי ההילינג היהודי-קבלי. כאן המרכז העולמי. מכאן יוצאת ותצא תורה. כי ביהדות יש את הידע הקוסמי השלם. מדובר ב 10 הספירות (בשונה מהצ'קרות). וזה ניתן רק ליהדות".

 

 

אני נכנס אל "בית אושר", חדר גדול, סביב קירותיו מזרני ישיבה עם שטיחים וכריות. בפינות ועל שולחנות ומדפים תמונות של רבנים וצדיקים מכל החצרות והמגזרים, ללא הבדל וסגידה ספציפית לאיש מהם. תשמישי קדושה וביניהם מנורת שמונת הקנים, מודלקת לכבודי בהדרת קודש. אווירה נינוחה ומעודנת, משרה רוגע ואנרגיה טובה. מקבלת את פני דבורה, עטויה מטפחת לבנה לראשה, בלחיצת יד חמה ובלתי מסוייגת. לשאלתי פטרו אותי מיד מחבישת כיפה (כל אחד ירגיש נוח כאן כמו שבא לו, לדברי דבורה ובעלה יעקב).

 

דבורה, אשה נאה מאד, אנרגטית ושופעת מרץ, 3 ילדים, התחילה את חייה כחילונית גמורה בשם קרולינה חזן, כילידת ארגנטינה. בת לאנשי מדע ידועים. חיילת בנח"ל. בוגרת תואר ראשון באונ' ת"א בעבודה סוציאלית, בהתמחות בטיפול זוגי ומשפחתי. למדה גם פסיכודרמה עם תעודה מהתיאטרון של יעקב נאור. בסמינר הקיבוצים למדה משחק. במרכז העירוני הרצליה כתבה, הפיקה וביימה הצגות. כירולוגיה – קריאה בכף יד, בכיוון האבחון הפסיכולוגי, למדה אצל ד"ר ארני הולצמן. גם למדה הומאופטיה ופרחי באך. רייקי למדה במכללת רידמן בת"א. ריפוי אנרגטי רכשה מהרב אליהו שלמה, חסיד ברסלב. וחשוב לה מאד להדגיש את לימודיה אצל ימימה הצדקת.

 

ובכן, דבורה, עם הרקורד המרשים שלך ועם הניסיון הרב, הקמת את "בית אושר. מה עושים כאן בעצם?

 

"זהו מרכז טיפולים וגם מכללה, עם המון פעילויות. באים לכאן לקבל טיפול פרטני אנשים מגיל 16 עד 80. זהו טיפול ההילינג שזור באלמנטים אמונתיים על פי הקונצפציה שלנו. כאמור באים לטיפול בכל בעיות החיים, כפי שהוסבר קודם. דבר נוסף הוא המכללה "אור החיים". זהו קורס מאד מתוכנן ומאורגן, למשך שנתיים. פעם בשבוע 4 שעות, ובסה"כ 482 שעות בקורס הדו שנתי. קורס זה מסמיך עם תעודה למקצוע – מטפל מוסמך בהילינג יהודי. יש קורס מורחב שמשכו 4 שנים אשר מסמיך להוראת הילינג יהודי. בוגריו מוסמכים להכשיר מטפלים. חלקם של בוגרינו עובדים אצלנו ב"בית אושר".

יש גם קורסים קצרים של שלושה חודשים למטפלים. יש לנו כבר עשרות בוגרים בקורסים השונים וכמובן מאות מטופלים שעברו כאן טיפולים שונים, לאושרם כמובן".

 

האם החניכים צריכים להיות דתיים כדי להתקבל לקורסים או לטיפולים?

 

"בכלל לא. למעשה רוב החניכים והמטופלים הם חילונים".

 

בזמן ביקורי בבית אושר נכחו במקום מספר אנשים. חלקם באו לטיפול אישי, חלקם במסגרת הקורס הדו-שנתי למטפלים. שאלתי את המשתתפים לפשר הימצאותם כאן ומה דעתם על זה:

 

נילי מורדוב מחולון, שנה א' בקורס: "אני בקורס כדי לקבל את ההסמכה המקווה, אבל זה הרבה גם לעבוד על עצמי ולהפיק תועלת לי אישית. לכל אחד יש את המשהו הפנימי לעבוד עליו ואני רוצה ללמוד מה זה אצלי"

ננסי בנימין, כ"ס: "אני רוצה להיות מטפלת. אם נותנים גם מקבלים. הילינג קבלי זה לתקשר עם ה' וחשוב הוא גם לתת למישהו אחר".

אושר סיידה, ב"ש: "אני בא במיוחד מבאר-שבע. שנה א' בקורס. בא כדי להיות מטפל בעתיד".

לאה טל, מעל גיל 70, כפר מלל: "אחרי שבן זוגי נפטר חשתי ריקנות ובדידות. עכשיו אני כאן, זה בנשמה שלי. אני גם מתפללת ומגדירה עצמי 'אמונית' – מאמינה בה'. רציתי הילינג יהודי כי אני מתחברת לספירות ולומדת קבלה".

 

והנה מספר ציטוטים של מקבלי טיפול בבית אושר:

 

 *ממובטל שנים הפכתי למפרנס ברוחב, גם התחתנתי ונולדה לי בת, בזכות הקורס. א. הוד השרון.

 

*הייתי לפני ניתוח טחורים מדממים ופיסורה, זה עבר אחרי מריחה פעמים בלבד של משחת הבעש"ט. הניתוח נמנע. נאוית ה. רחובות.

 

*הייתה לי דלקת ריאות קריטית. קיבלתי אנטיביוטיקה וסטרואידים, לא עזר. השתעלתי כמו משוגעת, לא יכולתי לדבר. טיפול קצר בהילינג יהודי וזהו. מגלי מזל ממן.

 

*35 שנה הייתי רווקה. אחרי סדנא חד פעמית של שינוי הגורל לטובה, אני נשואה ואם לילד. רז'ין מלכי, בעלת רשת סבוני ירדן.

 

כמראיין בכתבה זאת ביקשתי טיפול ניסיוני גם בי. הושכבתי על ספת הטיפולים וזכיתי לטיפול סימולטני מידיהם של 6 מטפלים, בו זמנית. זו הייתה חוויה שמיימית של דומיה משכרת. זה היה לאחר בקשה פנימית שעלי לבקש, על פי הנחיות המטפל (ואכן ביקשתי) ותרומה צנועה לקופסת צדקה. אם לומר את האמת, נדמה לי שחשתי מזור כלשהו בכאב המציק שבברכי, ובכלל תחושה כללית נעימה בהחלט.

 

ומסכמת דבורה אור חיה, עם הציטוט של רבי נחמן מברסלב "אין ייאוש בעולם כלל", ומסיפה:

 

"אני מקבלת מסר והנחיה לטיפולים רק מה'. אליו אני פונה, הוא המטפל הכי טוב שיש. והמטופל – בכלל לא חייב להאמין בה', הוא זוכה לקיצור זמן הייסורים ולשינוי הגורל לטובה.

שני ההפכים משמשים בעירבוביה: האור – שקט, שלווה, ביטחון, אמונה, אהבה, שלום, בריאות, רוגע.  החושך – פחדים, חרדות, מחלות, כעס, עצב, לחץ, מתח.

והרעיון הוא להפוך את החושך לאור וכך להיטיב עם עצמנו עד אין סוף".

 

 

 

 

 









[[ טופס מוטמע]]

ליצירת קשר  בית אושר 
החרושת 4 א.ת כפר סבא קומה א׳

054-7826866
077-3422318

beitosher@gmail.com 



חודש אדר שמח 🥳
סדנת פורים מחכה לכם כאן
 
 

הקורסים מתחילים!
קורסים להגשמה, פתיחת חסימות והסמכת מטפלים מקצועיים
להפוך למטפל מומחה בהילינג ואימון יהודי קבלי
 
 
 
 



לחצו כאן לדף הפייסבוק



 
 
לייבסיטי - בניית אתרים